hej igen

Nu har det varit ett ganska långt uppehåll. igen, sorry! men denna gång har jag anledning.. först var det en fyra dagars resa till england med malin och anna-karin för att åka till london och för att träffa lisa.. vi hann med otroligt mycket och det var sjukt kul, speciellt londonturen men även det andra! hoppas på att det kan bli en resa snart igen men det är mer en ekonomifråga än en viljefråga:P

Sen dess ha jag även spenderat typ en vecka med influensa och feber uppmot 40 grader, inte trevligt överhuvudtaget.. det var rent utsagt några skitdagar:/

SEn har jag varit hemma ihelgen med lite myskväll, pepparkakshuskross och skotertur och hemlagad mat.. med andra ord har det varit en toppen helg! Längtar redan hem igen och hoppas på snö så jag får åka skoter igen! alltid lika kul.

Nu är jag dock i Uppsala igen efetr en morgontur med tåget och skjuts av en snäll pappa..

Efter en föreläsning, tar jag det lite lugnt och ska sedan äta och hoppas på att få mycket läsning gjort.. denna vecka siktar jag på en hel läxfri helg, om det är möjligt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0