bra besked gav njutardag

Dagen började okristiligt tidigt, vid 4:45 för att åka med pappa till borlänge för att hinna med 6.40 tåget till uppsala. Tågresan var lugn men lite nervig då jag direkt vid ankomst kycklade iväg til gimogatan för dagens och nationalekonomins första Dugga, i mikroekonomi.. och cykelturen var svinkall..

Väl där tilldelades vi nr och jag fick den glada överraskningen att få nr 13.. duggan kändes dock bra men väldigt liten, det var små och snabba uppgifter med fyra alternativ.. det var dock en del osäkerheter där alternativen nästan var identiska men i stort kändes det bra!

På vägen hem passerade jag badhuset för att hämta ut en gammal tenta från MSoP och fick då också se resultatet från Internat. pol. tentan och vilken sten som föll av min axlar när hon sa att jag fått godkänt:)

Köpte då hem lite smågott för att njuta av resultaten, kunde sedan  även rätta Duggan mot facit som las upp på internet och om jag kom ihåg svaren rätt klarade jag den också:) Vilket gjorde att jag bestämde att simningen stryks ida och flyttas till imorgon för att ha lite myseftermiddag med film... dock måste jag gå igenom pm ämnet inför det första pm mötet imorgon, så det får lov at bli lite plugg iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0