090110

Ännu en dag av veckan påbörjad.. efter en lite väl sen kväll med plugg och sena NCIS avsnitt så var jag en aning trött när klockan ringde strax före åtta, kom dock upp och iväg till föreläsning, som var den sista "riktiga" föreläsningen inom den här delen av kursen, Dugga på måndag:S har en heldal kvar att läsa och räkna än, men försöker se det hela positivt

Dagens stora positiva var att jag äntligen kom iväg och simmade direkt efter föreläsning så nu ska jag se till att hålla i det, 1km några gånger i veckan:) Har nu precis kommit hem och som plockar lite. ska strax äta sista biten köttfärspaj(vilket betyder att jag måste laga något nytt imorgon) och se dagens Justice avsnitt, efter detta blir det plugg hela kväll borde klara iaf 3 kap. men hoppas att jag kan köra igenom alla fem så jag bara har räkningen kvar..
Imorgon blir det kursens första seminarium och det med en ny seminarium grupp kan bli intressant:) 

dags för mig att äta.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0