Ledighet och breakdown!

Så nu har jag arbetat av sista arbetsveckan, så skönt, bara så otroligt SKÖNT!!! sista vecka har verkligen gått på reservkraft och får nu äntligen tid att återghämta mig och ladda batterierna:) I tisdags fick vi besök från uppsala och ylva och axel var här till torsdag morgon, vilket var kul även om jag inte hann träffa dem allt för mycket då jag arbetade... Hann dock med några omgångar stjärna och det gick väl inte direkt toppen för mig, placerade mig i nedre delen av tabellen hela tiden, för er som inte vet så är stjärna ett kortspel bestående av flera olika omgångar spel där man ska få så lite poäng som möjligt:)

Torsdag eftermiddag bestämde jag mig för att cykla hem från bussen(nyhammar) vilket inte gick allt för bra av många orsaker:
1. har inte tränat på ett tag
2. var väldigt varmt
3. hade ätit och druckit alldeles för lite (ifråga om drcka händer det ganska ofta på sommaren:S)
Vilket ledde till rejäll vätskebrist när jag väl kom hem, men med lite envishet tog jag mig iaf upp för alla kullbackarna:)
Tömde dock helt energin och blev lite väl yr/darrig och kunde knapt för flyta mig utan att nästa trilla i backen, detta har dessutom suttit i till fram i dag då det nästan har gått över även om jag lyckads få i mig lite för lite dricka idag också, är verkligen inte så bra på värme...

I fredags verkade det bli en mycket lugn arbetsdag med lte post ända fram till att jag skulle åka då det visade att jag skulle ha med tre jätte paket ut, suck, dessa bar jag ut, lastade och körde iväg med men kunde inte dela ut då mottagaren tydligen var i norge, vilket innebar lasta ur dem och krångla in dem till företagcenter..

Efter arbetet samlades mi familia och mina kusiners familj hos dem och tog sedan bilarna till värmland där vi övernattade och idag begav oss till Rannsätter antikmarkand vilket var en mkt rolig helg som det ofta blir när vi är med dem och det blir väl snart kräftfiske med dem:)

Spenderar nu kvällen med att försöka återställa vätskebalansen med vatten( och choklad) men har egentligen inga större förhoppningar:/ är inte så bra på att dricka tilräckligt som jag antagligen redan sagt, men det brukar gå ändå:)

Imorgon blir det höintagning, några ordentliga hässjor(eller hur det nu stavas) och nästa vecka blir det göteborg, liseberg och även lte västkusten verkar det som:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycler vi borde fundera på en resa sen igen framöver om jag itne hittar allt för många hål att stoppa de intjänade pengarna i ;)

2009-08-12 @ 17:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0