En lugn dag med överraskning

Idag blev en verkligen lugn dag med lång sovmorgon:) vilket sedan följdes av fortsatt lugn dag med lite små plock och planering för flytt men även omsparning av gamla VHS till DVD innan de går sönder, framåt kvällen har jag även tagit ett långt varmt bad:) Vilket jag alltid tycker att precis man går i varm vattnet känns som man inte varit riktigt varm på länge och sedan när man går uåå lämnar en känsla av skön mjuk och trötthet..

Dagens överraskning kom när jag sent omsider slog på mobilen, då fanns nämligen en meddelande på mobilsvare från Pocketshop tim vikarie pol på Arlanda, när jag sedan ringde upp så visade det sig att jag har fått chans till en anställningsintervju nästa vecka, vilket känns jättekul och en aning nervöst.. första anställningsintervjun:S men jag hoppas verkligen att det går bra, det vore ett kul extra arbete:) Så jag håller tummarna:)

Nu sitte jag här i höstmörkret och lyssnar på åskan och läser, och dagens bok är Shakespears Romeo och Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0