Tack för allt!

Detta extra inlägg är till mina underbara föräldrar. Två helt fantastiskt underbara personer som jag har att tacka för allt. Jag menar till att börja med är de orsaken till att jag finns, det är även de som stått ut med mig under hela uppväxten och trots detta fortfarande älskar, hjälper, tar hand  om och om tillfället kräver tillrättavisar mig. Ni har varit ett så otroligt stöd och är självklart det fortfarande. Ni har hjälpt mig bli den jag är och ni har tillåtit mig att växa och bli den jag är utan några begränsningar. För det finns det inte tackk nu. Ni har gett mig en fantastisk uppväxt, i ett lyckligt, underbart och verkligen fantastiskt hem. Sen såg ni tilll att jag även fick en bästa vän, plåga, stöd och förtrodda i min lillasyster Lina. Som förstår mig som bara en syster kan. En lycklig uppväxt ger grunden till ett lyckligt liv så för den är jag skyldig er mer än jag någonsin kan ge tillbaka.

tack vare att ni dessutom är så intelligenta varelser, såhar ni också varit en enorm hjälp under skolan vilket även det gjort mycket lättare. Sen har vi ju nu flytten till uppsala även här har ert stöd varit stort och ni har hjälpt mig med allt jag behövt, nu när jag flyttat kan jag även märka att ni lyckats med att se till att jag har med mig alla kunskaper jag behöver för att klaar mig själv. Ni har gjort mig självständig och det tackar jag er för. Ni har dessutom hjälpt mig med allt praktiskt.

Sen har vi det faktum att ni gjort det väldigt klart att jag alltid är välkommen hem, alltid och ni kan inte ana vad det värmer och känns skönt. När jag är hemma ger ni mig dessutom möjligheten att vara liten när jag som mest behöver ni finns där för attplocka upp mig i min svaga och osäkra stunder. Ni får mig att känna mig älskad och ert stöd gör att allt verkar möjligt då jag vet att ni allt kommer finnas där om jag faller.

Så tack för allt ni gett mig älskade mamma och pappa.

jag älskar er....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kram gumman! Älskar dig också!

2008-09-08 @ 10:19:04
Postat av: Lina och My

Vi älskar dig också Maria.. MEEEEES!

2008-09-09 @ 11:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0