J*vla cykel

Dagen började lite små stressat med panik läsning inför pm och opponentationen idag, och efter lite lunch gav jag mig iväg smått försenad till seminariumt. Eftersom jag var lite sen så ställde jag cykeln där jag aldrig ställer den annars, utanför statsvet, trots att det inte finns något cykelställ där.. men men alla andra ställer sin acyklar där och det är alltid fullt av cyklar där....

Så jag hann till seminaiumet och det gick faktiskt hyfsat, klarade oppositionen och fick tillbka mitt pm med klart godkänt, hur skönt som helst:) Bara tentan kvar:s

När jag kom ut så kom dock dagens första jäkla cykel, alla cyklar utanför statsvet hade idag blivit bortforslade och kunde hämtas ut på andra sidan stan för 300kronor.. suck.. jäkla skit.. synd straffar sig själv och det fort verkar det som..

Så jag traskade dit för att hämta cykeln och det var ingen liten promenda på vägen mötte jag angelica som även hon fått sin cykel bortforslad och hade fått lov att hämta ut den.. Inte ensam om olyckan iaf.. Där fick jag öeta reda på cykel, fick en liten moralföreläsning och ett inbet. kort på 300 kronor.. pengar jag kunde gjort mycket annat för...

Sen var det den lilla detalj att cykeln hade fått punktering så jag fick gå hela vägen tillbaka också..

Efterlite hjälp från nils lyckades vi dock byta slang, som hade vikt sig..

Så nu är det två agar fyllda med plugg inför fredagens tenta som väntar..

JIPPIe.... or not


Kommentarer
Postat av: Majsan

300 är ju inget mot mina 2000 i böter. Jippi eller hur

2008-09-23 @ 19:59:02
Postat av: Lisa

aj då!! förlåt maria!!

2008-09-23 @ 20:09:41
URL: http://meetingplace.blogg.se/
Postat av: Camilla

Fy fan vas sugigt!!!!!!!!



Och tentapluggande är dööööööööödstråkigt. Lite drygt att sitta och försöka trycka in hur mycket som helst!

2008-09-24 @ 12:02:25
Postat av: Anna-Karin

Hm, Tur var väl att cykeln inte var stulen iallafall.

2008-09-29 @ 11:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0