Home sweet home

Så nu är jag på hemmaplan igen. Efter att ha tagit ett morgontåg från Uppsala kunde jag anlända hem mitt på dagen och har sedan det tagit det lugnt och njutit av att vara hemma igen. Det känns som var jag än kommer flytta och bo i framtiden så kommer fröjdbereget alltid vara mitt hem, det är här jag växte upp och innerst inne kommer jag kanske alltid vara tjejen från mitt ute i skogen. men det känns helt okej för mig. Jag får det bästa av uppsala och det bästa av hemma. Kan det bli mycket bättre. Dessutom finns gamla kompisar här och även släkt och familj.

Så nu ska det då bli skönt med några lugna dagar hemma, dock med mycket kurslitteratur att läsa inför seminariumet på måndag. och kanske då särskilt platon. Kommer dock hina se kyrkloppet och även en biokväll med kusin tove, så vi får tid att vara onormala tillsammans;) och det blir då disneys wall-e. Barnfilm jag vet men de är så roliga och söta att se..

Men nu ska jag lämna er efter ett kort inlägg, väntar p mig gör nämligen mitt duntäcke och Platons Staten.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Barnfilm är bäst! det är egentligen det bästa med att vara au-pair, att titta på tecknat o barnfilm utan att känna att man måste skämmas :)

2008-09-07 @ 20:29:49
URL: http://meetingplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0