En ljusning

Under föreläsning idag tod vår lärare upp det faktum att efetrsom läsbördan är så pass stor så kan det hjälpa att samarbeta. att man går ihop och läser olika kapitel och sedan går igenom det tillsammans på så sätt behöver vi inte läsa allt och vi får samtidigt träna på presentera information..sagt och gjort, jag och angeliqadelde upp kapitelna så nu sitter jag och lite jordgubbssaft och läser mina kapitel och försöker göra en bra sammanfattning till henne.. kan bli intressant.

Sen är det bara seminariefrågor och en skriftlig inlämning kvar att göra innan onsdag..

men innan dess så kommer lina imorgon vilket ska bli riktigt kul!

Sen ska jag även klippa mig imorgon förmiddag så vi får se hur det blir..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du stavar som en kratta!

2008-10-03 @ 06:38:48
Postat av: Anna-Karin

Skönt, tänk om mina lärare kunde komma på den idén, Hoppas du har det bra :D kramar

2008-10-05 @ 19:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0