Zzzzzz...

Efter valvakan hade jag igår tänkt mig att jag skulle sova två timmar mitt på dagen och sedan plugga lite och lägga mig tidigt... MEN så blev det inte somnade vid tre och glömde ställa klockan så jag vaknade halv tio och gick upp och borstade tänderna och gick och somnade om vid tio igen.. oopppss.. men skönt var det:)

Idag är jag fortfarande lite små sömnig men det har varit en lugn och skön dag fram till nu då det blir plugg men först lite glass:)

P:S
Tove den var faktiskt ganska bra men jag föredrara faktiskt de gamla, ingen stor favorit av Daniel Craigh du kan vara lugn;) Bio snart med dig kanske?

Kommentarer
Postat av: Tove

vi får se om jag förlåter dig men jag håller ögonen på dig =) Det hoppas jag!

2008-11-07 @ 10:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0