Utmaning

Blivit utmanad av Anna-Karin

"Ta den sjätte bilden i den sjätte bildmappen i "dina bilder" och publicera den i din blogg och berätta vad den föreställer."


Komiskt nog så kommer även min bild ifrån avslutningsveckan och till och med från samma dag bara lite tidigare:) Nämligen under tävlingarna, här försöker jag och Camilla att transportera vatten med hjälp av små plastmuggar och vi fick endast använda munnen, vi var dessutom först i ledet vilket innebar mest vatten för oss, att spilla och hälla ut över oss själva eller skicka vidare.. i början gick det inte direkt bra men mot slutet fick vi till det riktigt bra och Camilla jag måste säga att vi blev riktiga proffs:D och kan bara säga att det va en vecka som tack vare underbara människor jag sent kommer glömma:)






Jag utmanar, Lina och Malin om du fått igång din blogg igen;) ni andra har ju redan blivit utmanade:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0