Quantum of Solace

Dagen starta värre är sådär då jag försov mig och hade tio minuter på mig att komma iväg från det att jag vaknade. Vilket innebar frukost, morgonritualer, plocka ihop lunch och samla ihop alla böcker..

Iväg kom jag och itid var jag.. pust..

dagen började med föreläsning EU och Turkiet 8.15, efetr det fortsatte det farm med lunch och litt. genomgång med Jenny, Angeliqa, Sara och Cecilia vilkrt var riktigt underhållande.. fortsatte vid två med förseminarium och fyra var vi äntligen klara... Då blev det en lite sväng på stan med Jenny, Sara och cecilia. Med dessa flickor blir det även middag imorgon inna vi fortsätter till UF valvaka vid 23 och är där till 6 och sedan seminarium vid tio.. det kan bli ett mycket intressant seminarium:P

Efter att ha inhandlad en lite större väska till alla mina prylar under diverse resor begav jag mig till lägenheten, där jg åt lite; Laggens pannkakor:), och jag bestämde mig att unna mig en bio kväll när du just i kväll är lugt med studier.. Sagt och gjort jag tog med mig och gick på Royal för en titt på nya Bond filem.. vilken jag tyckte var helt okej..

Nu väntar en lugn kväll med bara slapp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0