Tiden rinner iväg...

Nu när jag skriver detta har vi både passerat balen och aktivitetsdagen/säckgången och studenten är imorgon. Det är ofattbart att det gått så snabbt:) Hur som helt igår var aktivitetsdagen/säckgången, dagen började med lite sista inhandlade inför studenten och sedan städning av skåpet. Sedan var det dags att göra oss iordning till aktivitetsdagen och temat var "Ligan". Det var verkligen kul att alla faktiskt klädde ut sig som det var tänkt, vi var alla kriminellt snygga:) Efter detta begav vi oss ner till Skogsplan för att spendera cirka 1,5 timme med lekar, där "vattenlangning" tävlingen var höjdpunkten. Jag och Camilla och även Emma fick riktigt upp flytet på slutet. Det var dock så att vår klass lyckades komma sist i allt!! IMPONERANDE.. men eftersom det var vårt mål så gick allt som det var tänkt..

Sedan flydde vi solen för ett tag för att få i oss mat och drycka på fontana inna vi gick hem till Daniel för att träffa resten av klassen och ordna det sista innan säckgången. Sen var det så dags för säckgången, som gick i långsam och skrikande fart genom stan och ner till järnvägsövergången. När det var dags att ksta våra mynt så lýckades Malin med konsten att via en lyktstolpe nästan träffa Kakan i huvudet, vilket var ganska komiskt:)

Eftersom vi skulle gå ut senare på kvällen begav sig jag, kakan, erik och annica hem till annica för att värma upp lite. Senare kom även malin, sanna och kim. Strax efter tio begav vi oss sedan ner till trädgården, det började ganska lugnt innan folket kom runt tolv och då belv det däremot fart. Vi slutade dock kvällen ganska tidigt då alla var lite småtrötta med haburgare på Donken vid ett. Där alla tog sitt vanliga, kakan och jag QP och annica och malin Big Mac.. Efter det återstod bara den långa resan hem, vilket den natten blev ganska obehaglig då det kändes som jag var påväg att somna hela vägen hem.. Jag nådde dock säkert hem runt halv tre och somnade vid första kontakten med kudden

Idag var ungefär en vilodag, ingen skola oh inget särskilt att göra.. med undantag från en gräsmattan som behövdes klippas, urk:( Med det avklarat blev det en sväng till Ludvika för att inhandla mat till studenten och sedan städning av mitt rum då släkten kommer på besök..

Kvällen kommer avslutas med ett bad och lite gossip girl...

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Mycket bra sammanfattning av dagen, ser ut som våran dag
(idag) har varit väldigt lika haha, syns i morgon!

2008-06-03 @ 20:27:13
Postat av: Camilla

Jadu, var bara jag som plågades stenhårt in i det sista med spanska lektion som hade full styrka hela lektionen fram till kl 16.04 ja jag fick till och med gå på övertid!!

2008-06-03 @ 21:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0