När allt börjar falla på plats...

På sista tid har allt verkligen börjat ordna upp sig, jobbet på posten var bara början på denna positiva serie. Idag kom anställningspappren till jobbet på ABB, vilket innebär att jag får ihop en hel del väl behövliga pengar om det blir studerande i höst. Även boende inför höstens eventuella studerande verkar också ordna upp sig. En kompis till familjen har nämligen fått ett rum ledigt sen hennes dotter flyttade och undrar nu om jag vill hyra det, kan det bli mycket bättre. De enda molnen på himlen just nu är oron att inte komma in till skolan i höst och det faktum att det finns ett arbete som lockar iställer för studier...


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Det kommer att ordna sig, det lovar jag :)

2008-06-17 @ 12:56:00
Postat av: Camilla

Kul,att det löser sig för någon då. Jag har sökt ca 234798237493847598347 jobb och fått 0 av dem. Så det är jävligt tråkigt just nu. Men blir iaf "hemmastuderande" till hösten iaf så kan väl spara undan lite pengar då förhoppningsvis.

2008-06-17 @ 19:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0