Helg med syster

Nu var det ett tag sen och mycket har hänt. Eller rättare sagt jag har gjort mycket men inte mycket har egentligen hänt. Övningsveckan på jobbet är över och jag måste nu stå på egna ben eller egen bil... Något jag är mycket nervös för eftersom det inte kommer finnas någon möjlighet till hjälp, so we´ll see..

Sen har även ludvika festen passerat, där det blev två myckt roliga kvällar. Den första på torsdagen med malin, då vi lyssnade på In Bloom, fikade och åkte lite karusell. På fredagen kom även A-K och Annica, vilket var jättekul eftersom vi inte setts på ett tag. Kvällen startade med tacotallrik på engel och följdes av musik coh lite mer karusell, med ännu fler turer senare under kvällen. Efter att A-K åkt hem så var vi bara tre kvar men vi roade oss iaf.

Eftersom mor och far var borta i värmland så var jag och syster yster ensamma hemma, och fick spendera lite"systertid" tillsammans. Vilket var en riktigt lyckad ghelg. Lördagen blev det en långtur till my och tove där vi ordande musik och kläder till veteranbilsrallyt. Sedan blev det bara en lugn hemmakväll med tv, mat och godsaker. Söndag förmiddag gick i samma stil som lördag kvällen men med lite motion. Mot eftermiddagen plocade vi ihop i uset så att det skulle se respektabelt ut när föräldrarna kom hem. Sedan for vi på bio med plåtenflickorna och såg sex and the city filmen.

Så efter en toppen helg väntar nu en otroligt nervös första vecka ensam på jobbet:S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0