Efter Balen

I fredags gick så den efterlängtade balen av stapel och det var ännu roligare än jag trott. Det blev en fantastisk kväll med mat,dans och mycket skratt. Vänner och nya bekantskaper skänkte hela dygnet en guldkant. Ja, det blev faktiskt ett helt dygn även om det var lite segt de sista timmarna innan frukost. Det var dock synd att så många valde att åka hem under natten, vi var inte så många som härdade ut till frukosten.

Helgen efter balen har även den varit underbar, somaren har verkligen kommit. Helgens bad blev även det en positiv överraskinig, vattnet har nu blivit badvänligt:) Det är som alltid lite tråkigt att det roliga har passerat balen var ju faktiskt något som alla länge väntat på och som består av många förberedelser och så är den plötsligen över.. lite tråkig. Men samtidigt så finns det så mycket att se fram emot den kommande veckan, säckgång, och studenten....

Överraskande nog har jag inte varit trött överhuvudtaget sen balen, jag har snarare sovit mindre än jag brukar och jag är fortfarande jättepigg. Så nu väntar ännu en dag i solen och även lite förberedelser för imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0