Ännu en dag

Jag kan fortfarande inte riktigt fatta att jag tagit studenten. Det är lite även lite kusligt hur slut jag varit sedan skolan slutat, speciellt eftersom jag egentligen inte gjort något särskilt.. Hela dagarna bara försvinner i en dimma av trötthet och dagarna består mest av solning, bad, läsning.,, men men det är ju faktiskt lov nu och då är det tillåtet att lata sig..

Idag har jag inte gjort så mycket egentligen.. Börjat med att läsa Harry Potter serien igen, lagom sommarläsning, hittills har jag kommit igenom halva första boken. För att få lite träning cyklade jag ner till sjön på eftermiddagen och var där och badade och solade några timmar vilket var skönt eftersom det var lite svalare nere vid vattnet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0