This is the life

De senaste dagarn har varit ständigt följd av Amy MacDonalds skiva This is the life, som var lite av en chansning men som jag sedan har fastnat för och då speciellt this is the life. och på tal om life, nu börjar mycket hända in för mitt "nya" liv som studerande i uppsala. Rum är ordnat och alla startpapper börjar komma in. Det är bara ett litet krux eftersom jag arbetar ända fram till skolstarten så måste jag ordna med avgiftre och papper så att jag kan registrera mig via ombud, men  ja ja det verkar också lösa sig sig så jag kan inte klaga.

Nu är jag dessutom inne på sista arbetsveckan på posten och har sedan en hel ledig vecka att se fram emot innan arbetet på ABB börjar. Sedan hoppas jag väl även att det blir lite påhitt med vännerna innan alla ker åt olika håll i höst..
Ikväll får det räkca så här, så ciao


Kommentarer
Postat av: Camilla

Amy MacDonald är bra. Har hennes skiva också. Dock olagligt nedladdad ev ens kompis pojkvän. Dock är this is the life den enda riktigt riktigt bra låten. De andra är mest bara lite bra. Och du är utmanad förresten :)

2008-07-22 @ 09:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0