Sista veckan, första lönen

Så var den äntligen här sista arbetsveckan och nu är det faktiskt bara en dag kvar. Det ska bli helt underbart med en helt ledig vecka. Det enda inplanerade är ett drogtest inför ABB arbetet och arbetet med Dan Andersson vid Bystugan som kommer bli en lika stressful som rolig dag. jag och Tove brukar dock komma in i det ganska snabbt och sedan flyter det på utan att man behöver tänka. Men tillbaka till arbete, det har varit fem arbetssamma, tidiga, ansvarstagande och roliga veckor på Posten och det känns som jag lärt mig otroligt mycket. Min närmaste medarbetrae under tiden där thintade även om att jag skulle prata med lagledraen om extra jobb när jag hade möjlighet. För att toppa det av så fick jag min första lön idag, för den vecka jag arbetade i juni. helt underbart roligt ocgh stolt. För denna bit av lön kommer det nog bli lite slösa och kul grejer men resten kommer jag spara tills plugget i höst.

Nu kommer jag inte ihåg vilken dag det var men tidigare i veckan på väg runt min dagliga runda så tyckte jag att jag skymtade någon som såg mycket bekant ut på väg upp för Karlsängen men jag hann inte riktigt se vem, på vägen ner fick jag så syn på personen igen och ursäkta att jag inte stannade och hälsade men jag fattade inte förrän jag redan passerat. Det var Camilla, vad sjutton gjorde du i Nyhammar. jag kunde bara inte placera in dig där, men det var kul att se dig även om det bara blev i förbigående:)

Kommentarer
Postat av: Camilla

AAAAAAAAAAAAAH var det du i postbilen?! Hahahahah ja det var jag. Dock var jag troligtvis asgrinig för jag hade precis slagit huvudet i dörrkarmen, för andra gången, när jag skulle gå ut från ladugården och det var ett jävla slitjobb med höet. Pappa höll på att vända höet och jag hjälpte till att möblera om på skullen. Vi får nämligen slå höet på Borgens marker så får vi det gratis :) Så därför var jag där ^^

2008-07-25 @ 00:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0