Början på tredje veckan

Det är otroligt vad tiden rinner iväg, jag har nu hunnit påbörja min tredje vecka på posten. Snart halvägs genom. Det känns äntligen som jag börjat fått in lite rutin, vilket är otroligt skönt. Det är dock lite trist att sitta i bilen hela dagen, specillet förra veckan då vädret var så underbart och bilen kändes som en mikrovågsugn. Ett annat negativt är att jag nu börjar 7.15 i Ludvika vilket betyder att jag måste gå upp vid fem för att komma dit i tid, men det positiva med detta är dock att jag kommer hem i hyfsad tid, någon gång runt fyra. Men då är jag oftast så slut att jag bara kollapsar i något hörn  och detta är även orsaken till att jag inte skrivit på länge..

I helgen var det veteranbilsrally, där jag, syster och kusinerna deltog. Vi hade otroligt kul men vi hade en del otur så det gick inte så bra. men men vi är anmälda till nästa år och planerar revansch:) I helgen har vi även haft besök från Uppsala vilket både är roligt och lite jobbigt, speciellt när man jobbat en hel vecka.

Denna vecka är dock upplagd för att bli riktigt bra, bio inplanerad med anna-karin. Narnia, vad jag längtat efter uppföljningen, är något av ett fantasyfan och fullstädnigt älskar Narnia. Sällskapet är dessutom toppen, vilket gör det ännu roligare.. Sedan finns även möjligheten för lite kul i helgen.. Ska bara klara av arbetsveckan

Until next time.. Adios

Kommentarer
Postat av: Lina ;)

yeaaah

2008-07-10 @ 21:04:13
URL: http://loliinona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0