Ett långt dopp i det blå..

Eftersom igår skulle vara den sista fina dagen på ett tag enligt meterologerna, och det verkar stämma, begav vii oss ner till kusinernas privata badplats vid Udden. Väl där spelade vi in en liten kortfilm på skoj, något vi gjort förut men med olika teman, alla lika skrattretande charmiga. Otroligt roliga och pinsamma att se efteråt. Det faktum att vi gjorde våran tolkning av hajen innebar vattenfilmning, vilket visade sig vara mycketr svårt och innebar att vi fick lov att vara i vattnet hela tiden, vilket blev lite kyuligt efter ett tag:) Eftesom jag hade längst hår fick jag bli den hjälplösa mön som behövdes räddas och efetrsom Tove hade kortast fick hon bli min hjälte, mendet spelade egentligen ingen roll efetrsom det slutade med att båda dog iaf. Slutprodukten kommer inte direkt bli något oscars material, men bara vi klippt ihop allt och satt till musik kommer det bli ännu ett kulminne att dela med kusinerna och syster.

Idag är vädret uselt men jag tycker inte det gör speciellt mycket eftersom om bara en liten stund kommer några vänner över för en filmkväll och då passar vädret perfekt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0