Ensam i Uppsala för första gången

Så nu är flyttningen helt officell och jag sitter nu för första gången själv i lägenheten med alla mina grejer att plocka rätt på. Det kommer nog ta lite tid innan allt hittar sin plats men det är bara att låta det ta sin tid. I helgen var även min första gasque, vilket blev en riktigt rolig kväll och jag ser fram emot nästa. Från denna tillställning tar jag även med mig den lilla slovakiska eva lyckades lära mig. De användbara orden hej och skål.

Dettta blir ett ovanligt kort meddelande men jag är inte speciellt kreativ då jag har så mycket i huvet iaf med att vänja mig vid lägenheten och detfaktum att skolan börjar imorgon. Huvudet är helt enkelt fullt med min nya tillvaro..

Till nästa gång

Kommentarer
Postat av: Lina och My

Hola/Ciao/Hallo/Salut/Hej!

Detta är dina internationella kusin/syster som hör av sig. Var någonstans i din blogg kan man hitta något om oss? Har inte vi gjort något intryck i ditt liv?

Och ja...vi är uttråkade!



Vi väntar på att våra språk ska börja (italienska 2 och tyska 4) och sedan har vi mattte...men sen kan vi åka hem! WOHO!

Fast läxorna börjar rulla in som bollar i ett fotbollsmål med en dålig målvakt... get the picture?

(my's ide ;) ...)



Okej, dags att säga adjö..

Adios/Auf Wiedersehen/Arrivederci/Au revoir/Byebye

SUCKER!!!

2008-09-01 @ 12:37:20
URL: http://loliinona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0